Isle de Margarita!

Japp, ni läste rätt! Om cirka två veckor åker jag till Isla de Margarita i Karibien! Det är en ö utanför Venezuela brevid Trinidad/Tobago. Hyfsat skönt!

Längtar som bara den och kan inte förstå att jag ska dit! När jag öppnade julklappen och såg att jag skulle få en resa blev jag chockad. En stund senare började jag gråta.

Det är all-inclusive vilket jag aldrig testat förr. Bara att gå och ta något när man är hungrig. Det är jag och Rami som åker och vi stannar ungefär en vecka!

Har börjat knapra soltabletter nu så min hy klarar av den starka solen. ca 28-30 grader på land och 28 i vattnet.

Kan ni fatta vilken tur jag har?

image190

   
Hit ska jag! Alla bilder från www.fritidsresor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0