Ny månad!

Då var man inne i maj då. Herregud vad detta år har gått fort! Var tar tiden vägen? Det är nästan lite skrämmande.
Igår var jag på middag hos två tjejkompisar till Adam. Det var trevligt. Middagen blev alldeles för sen men vid den tidpunkten spelade det ingen roll. Fick sen en majbrasa som jag ville. Jättefin, stor och gosigt varm. Vi spelade poker och jag sopade inte direkt banan. Lyckades vinna nått spel varjefall så det var trevligt.

Åkte taxi hem vilket blev alldeles för dyrt för att vara lilla Härnösand. 200kr! Huva!
Kom hem och pratade en stund med Mr A man. That was very nice. He is very nice=)

Idag ska jag bara dega och känner att jag har all rätt att göra det såhär på en röd dag. Känner för att äta gott och se på film och bara lata mig.

Längtar redan till helgen!

Kommentarer
Postat av: Tove

hello jeanette! Tror jag såg dig inne på HM när ja va inne där:) Men var inte på surrhumör just då hehe såg du mig? mm d e ett fint läge på det huset.

2007-05-01 @ 19:05:05
URL: http://kummlan.blogg.se
Postat av: Tove

yepp va där i fredags jag med=)

2007-05-02 @ 17:35:56
URL: http://kummlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0