Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag har aldrig intresserat mig speciellt mycket. Jag tycker mest att det är ett kommersiellt jippo. Jag tycker att det är ganska fånigt att par helt plötsligt ska "bevisa" sin kärlek på en speciell dag. Att man liksom måste köpa massa saker som köpmännen vinner på.

Men visst! Alla gillar väl att få presenter? Och det är ju inte helt fel att fira kärleken och varandra. Jag föredrar att ge min pojkvän presenter lite då och då. Jag firar vår kärlek andra dagar och jag överraskar när jag känner för det.

Hur som helst har jag en  ganska romantisk pojkvän. När jag kände mig trött efter jobbet blev jag genast upppiggad. Blomsterbudet ringde =) Det finns få saker som gör mig så jävla glad som att få en hederlig gammal blombukett! Jag hade fått en bukett av Rami. Han har blivit väldigt bra på att välja vackra buketter. Jag har fått tre buketter av honom:

* En när jag fått jobb (Den blev levererad till Banverket när jag jobbade en lördag)
* En som inflyttningspressent: En Orchidé i kruka (assnygg!)
* En idag på alla hjärtansdag

Det var inte bara en bukett. Det var det som var så fint! Där i låg också en liten nalle och en liten ask praliner!
Han är så söt pojken min! Precis vad jag behövde!

image217
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0