Helgen som gått!

Rami kom som sagt i onsdags och vi har haft det kanonmysigt! Har känts så himla skönt att ha honom här. Vi har varit runt på olika ställen i Umeå och Holmsund. Bland annat köpte vi gardiner och en tevebänk.

Jag har dessutom börjat träna. Känns riktigt bra. I torsdagsmorgon kl. 8.15 var jag på bodypump. I lördags var jag på Core och ikväll blir det bodypump igen. På ons ska jag testa typ kickboxing och sen ska jag gå på spinningpass. Känns riktigt skönt!

Livet i Holmsund går framåt. Jag saknar att inte ha några vänner här men jag har ju bara bott här i en och en halv vecka ungefär. Får ge det lite tid =)

I går var jag och Rami på bio. Vi såg Förtrollad. Riktigt cheesy men den var bra! Har man i åtanke att den är lite töntig så är den riktigt mysig!

Nu måste jag kila iväg och pumpa lite muskler!

Hur har ni det där ni är?

Kommentarer
Postat av: Anna Öberg

Hej Jeanette.
Vad roligt att höra att allt går så bra för dig. Det är du värd, efter att ha kämpat så hårt.
Alltid roligt att läsa vad du har för dig.
Ha det bäst.
Kramar/Anna och hundarna

2008-02-12 @ 16:57:05
Postat av: Jeanette

Hej Anna! Gud vad roligt att höra från dig!Tack så mycket? Var håller du hus nu? Går det bra med hundarna? Ha det fantastiskt bra!

2008-02-12 @ 17:25:13
Postat av: Anna

Hej igen!
Jag är fortfarande på Öland och är nu arbetslös, tyvärr. Söker jobb för fulla muggar! Med hundarna går det bra, de förgyller mina dagar. Har fem stycken hemma. Men lilla Olga som du träffat trivs dessvärre inte här längre, så hon kommer få flytte så smånigom. Det ska vara någon jag och hon känner (eftersom hon är mitt speciella hjärtebarn). Tävlar för fullt och snart börjar tävlingssäsongen igen. Ta hand om dig uppe i Holmsund.

2008-02-12 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0