Jobbet

Jobbet jag har är verkligen superroligt. Dock känns det som att tiden knappt räcker till för allt jag vill och behöver göra. Jag jobbar 75% för att hon jag vikarierar för ska kunna tillbaka och jobba dubbelt två månader med mig i nov-dec. Hade hon inte gjort det hade jag jobbat 100%. Det är alltså en kostnadsfråga. Jag har jätteroliga saker att göra framöver.

Bland annat ska jag:
Vara samordnare för en stor mässa
Ta fram ett informationsblad
Publicera nyheter på webben och intranätet
Utbilda andra
Uppdatera informationsmaterial i enighet med den grafiska profilen

Kommer att bli jätteroligt. På fredag är sista dagen jag går brevid och på måndag börjar allvaret. 

Nog om jobb!

Snart ska jag börja med middagen. Det blir en god lax! Efter det blir det kickboxing. Ska bli intressant att testa!

Det blåser som bara tusan här! Stormar nästan! helt galet. gatulyserna svajar fram och tillbaka. Den framför huset svajar rejält. Skulle itne bli förvånad om den ramlar in i huset i natt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0