Muffffff

Igårkväll hade jag storbak här hemma! Jag bakade muffins - två sorter. Amerikanska hallonmuffins och chokladiga kladdiga muffins. Ena gjorde jag i små formar och de andra gjorde jag i stooora formar. De blev skitgoda! Tog med dem till jobbet idag och bjöd på dem. De blev uppskattade! Anledningn till att jag bakade är för att jag ska få besök på lördag och vill bjuda på något gott. Sen kom jag på att jag inte ville frysa in dem. Jag bjöd därför bort dem och baka nya på lördmorgon. Kanon!

Det är min syster med hund och kompis som kommer förbi på dagen. På kvällen kommer min kära pojkvän. Jag funderar ibland på om jag någonsin kan träffa någon så bra som honom?! Visst, mina känslor går upp och ner som allt annat i livet men jag älskar verkligen honom. Älskar. I have used the *L-word*!

Nu har min söta pojkvän bokat in en romantisk helg i finländska lappland över påsk! Han har hyrt en stuga med bastu och fireplace. Kan det bli bättre! Vi ska åka rensläde, gå på spa, åka bräda och skoter! Gud vad mysigt!

Kickboxingen var skitläskig de första 20 minutrarna. En Anna Öberg look-alike frågade om hon och jag skulle träna ihop eftersom man tränar i par. Sagt och gjort. Såg att läraren hade ett blåöga och det hade hon gjort. Jag bad henne snällt att inte göra ett på mig. Hon var väldigt stark och det tog ett tag att vänja sig att någon sparkar och slår mot kudden man håller i. Efter det gick det dock jättebra. En timme och 15 minuters hård  träning med visselpipa, upp- och nerhopp, sparkar, boxning ov.

image216
http://www.foodbeam.com/wp-content/uploads/2007/04/choc-chip-muffins.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0