NORR

Nu har jag fått internet så nu är jag inte avskuren från världen längre.

Flytten gick bra! Donade på här i helgen med gardiner, blommor och andra prylar. Min fina trea är så tjusig! Trivs väldigt. Just nu är det drygt för jag har ingen soffa och kommer väl inte ha det i ungefär två veckor till. Känns inget vidare men vad gör man?

Har jobbat två dagar på jobbet och det känns jättebra. Mycket möten, trevliga människor och bra arbetsuppgifter. Kommer vara informatör för sex verksamheter så det finns oändligt mycket att göra och det är jättekul!

Imorgon kommer Rami och det ska bli jätteskönt! Han stannar till på måndag så vi hinner umgås ganska mycket! Great!

Ha det bra alla söta vänner!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hellu! Här hamnade jag på din blogg.... :)vad roligt att du fått jobb! Gud vad kul! Själv börjar man få lite ångest att man måste hitta nått snart. Annars börjar väl utbildningen blir gammal. Hade bra! Kram Nina

2008-02-09 @ 11:59:50
Postat av: Jeanette

Hej Nina! Vad kul att du hittat hit! Jo, det känns skönt att ha fått jobb. Du hittar nog säkert något snart! Ha det bra! Kram

2008-02-11 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0