Soffa på G

Snart kommer min soffa! I massa veckor har jag varit utan soffa nu och kan verkligen konstatera att det är bland de viktigaste möblerna i hemmet. Gud vad drygt det har varit utan! Denna vecka har vi dock blivit lovade leverans så jag hoppas de håller det! På fredag kommer i så fall pappa uppkörandes med den (den är köpt på Mio i Härnösand) samt min nya skänk och min fina cykel =)

Jag har lyckats få upp "alla" släktingar hit för att fira min födelsedag! I början av mars kommer mormor, morfar, farmor, syster, systers pojkvän, mamma, pappa och Rami. Underbart! Alla jag älskar! Jag kommer inte att fira på min födelsedag eftersom jag då är i finländska lapplan och går på SPA, åker rensläde, skoter och snowboard =)

Nu ska jag traska iväg till jobbet. Jobbar långdag idag. Har massa möten, en presentation och lite annat smått och gott.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ho ho, nu vill jag ha en uppdatering snart :-)

2008-03-12 @ 10:58:24
URL: http://rucklet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0