Vår helg

Mamma och jag har haft en rolig och mysig helg. Det var avkopplande att gå på SPA. Det var dessuom jättevarmt så vi kunde sitta ute och sola. Det har varit kanonväder hela helgen så det kunde inte varit bättre.

Efter Spa gick vi på restaurangen Garage. Det var en stor besvikelse. Köttet var kruttorrt (det stod i menyn att det skulle vara extra mört) Jag klagade och de erbjöd nytt men jag hade tappat aptiten.

På lördagen var det dags för shopping i Umeå. Både jag och mamma gjorde massa fynd! Rea överallt ju.

Jag köpte:

* Pickninckväska. Det  blev dock inte den från Coop utan från Claes Ohlson. Coops hade bara för två pers medan den andra hade för fyra. Den var perfekt! Frysfack, massa bra saker och plats för termos. Den ska vi använda massor i sommar.

* Locktång. Jag har ju lockigt hår av mig själv men tycker det är roligt att göra det lite extra lockigt ovanpå.

* Två stolsdynor i marinstil. Blå med ränder och en blå med stjärnor. Totally min stil.
 
* Åre choklad med texten Glad sommar till Ramis mamma + en sten med svensk flagga där det står Glad sommar

* Åre choklad till Rami med texten: Jag gillar dig!

* Smycken

* Fick en fin duk och sommarbrícka av mamma.

Sen vat det säkert något mer men det orkar jag inte komma ihåg nu.

Efter stan hyrde vi film och sedan tog vi en timmes promenad. Det var kanonskönt. Vi pratade och gick ut mot havet.
Nu har vi nyss vaknat och tar det lugnt. Ska åka till Strömpilen en sväng och dricka kaffe. Sen har jag en ny arbetsvecka på G.

Hoppas ni haft en skön helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0