Att inte kunna stå emot sina inre lustar

Fan! Jag har världens godissug och jag kunde inte stå emot det nu när min karl nyss lämnat mig ensam för att åka utomlands och vara hemifrån en månad. Proppat i mig en hel påse och sen kommer ångesten! Ha ha. Ska promenera med min kära vän C imorgon så jag får bränna bort lite då.

Jag blev så J*la glad när jag "pratade" med Anna idag! Jag ska ju till Miami snart och har velat få en tid för enn tatuering hos Miami Inc. Trodde aldrig det skulle kunna vara möjligt. Trodde köerrna var månadslånga. Nu berättade hon att hon gjort en där! Hon gick bara dit under tiden hon var på plats och de hade tid. Coolt! Desvärre var det ingen av Miami Inc. snubbarna som tatuerade. De har eventuellt kontrakt om att bara tatuera när de filmas. Men, Ami var där när hon tatuerade.

Är Nunez och Ami där när jag tatuerar smälter jag bort. Får kanske lämna min R utanför så han inte blir så sotis när jag dregglar över de andra karlarna.

Nu måste jag ta mig en alvarlig funderare på:

1. Om jag vågar tatuera mig?
2. Är det är värt att betala extra för att det är hos dem?
3. Vad EXAKT jag ska tatuera?


Kommentarer
Postat av: Madde

Träffar du på Ami är det bara att slänga ut R och säga till Ami att han får göra vad han vill. Alla par bör ha ett wild card:-)

2009-04-24 @ 21:22:28
URL: http://mintto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0