När sommaren kom till stan

Kl. 10.00 begav jag och C oss ut fr att promenera. Vi upptäckte snart att det var sommar! Kortärmatväder och riktigt riktigt skönt. Vi gick ungefär 8 km. Perfekt! Sen blev det en tur på stan, inköpe av två par sommarskor och en snygg adidasjacka. Jag, C och M tog en god lunch på rutan också. Pastasallad med kyckling och green onion på sidan så klart

Har suttit och solat hos päronen efter det och ätit jordgubbar. Åkte till Coop för att handla hem lite gott till ikväll. Lite ost, kex, parmaskinka och jordgubbar. Desvärre får jag nog spendera kvällen själv men jag ska nog överleva =) Har ju massa god mat att smaska på.

Detta roar jag mig med ikväll:




Potatissallad, kyckling, en god sallad med avocado balsamico creme och
italienost. Mums!



Ett säkert vårtecken!


Som jag har letat denna ost! Nu äntligen fanns den på Coop igen!
En Hollänsk desertost med romrusin som smakar mer som glass än
ost. Perfekt till jordgubbarna!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mmm såg inte så lite gott ut det där, blev sjukt sugen på jordgubbar nu! =) Mm skön promenix i lördags, hoppas solen kommer tillbaka bara!

2009-04-27 @ 22:16:22
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0