What the f*ck

Nu får snön ge med sig! Känns inte roligt när kompisarna söderöver snackar om vårjacka och tygskor när man själv klafsar runt i kängorna och muttrar.

Det var en hyffsad skön vecka denna vecka. Två dagars arbete och sen off to Italy och les alpes! Nu jävlar blir det åka av (ska tilläggas att jag åkt skidor två gånger, wish me luck) Just nu sitter jag och drömmer om god parmaskinka, ruccolasallad som kittlar smaklökarna och ett gott vin att skölja ner det med. Hoppas jag inte blir besviken.

Hade så himla kul på jobbet i dag. Har skrattat som en tok med min kollega. Hon är helt galen och kan vara så jävla rolig. Vi vek oss av skratt inne på hennes kontor. Har kännt mig busig hela dagen. Blev dock inte så många upptåg. Det enda orginella var att vi öppnade fönstret (tre galningar mellan 26-55 år) och stack ut huvudena för att morsa på min mamma som gick förbi.

Har fixat lite godis till Rs påskägg idag. Ska lägga det under hans kudde på lördag. Gjorde det förra året också när vi var i Finländska Lappland. Han kände fan inte ägget dock även fast han låg med huvudet på det så jag var tvungen att pika genom att fråga vad det var för stor bula under hans kudde. Karlar!


Vår supermysiga stuga i Ylläs förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0