Arlanda

Sitter nu på Arlanda och väntar på mitt nästa flyg som ska ta mig över vattnet till Finland. Riktigt riktigt skönt ska det bli att komma dit. Inlägget jag skrev igår. Bäbisen hade naturligtvis 13 fingrar totalt inte på en hand.

Har hunnit med massor på jobbet denna vecka trots att jag bara varit på kontoret tre dagar. Känns jätteskönt att bocka av några saker på "att göra-listan".

Det är ganska intressant det där med jobbet. Vissa trivs man så himla bra med medan med andra stämmer inte personkemin över huvud taget. Men så är det ju i livet.

Nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag gå och ta mig en stor latte, köpa lite tidningar och fira att det är helg ;)

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du har det trevligt i finland ! :)



vi ses på måndag !

2009-02-07 @ 14:19:38
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0