God morgon lördag!

Nu är klockan 8.49 och jag ska ut och åka längdskidor. Solen skiner och det är minusgrader. Wonderful! Tror jag tar med mig solglasögonen ;) Idag blir det annars en lugn dag. Ska städa och packa inför morgondagen. Ska åka till Arlanda eftersom jag ska på enhetsmöte i STHLM på mån. R har ju varit i USA en vecka och han kommer till Arlanda i morgon! Vilken tur! Vi möts alltså två timmar där innan vi åker åt olika håll. Så är det när båda har busy busy jobb. Vi får träffas på olika ställen när vi kan.

Nästa vecka blir mycket ute på fältet. Måndag är jag som sagt i STHLM, tisdag är jag i Falun, onsdag Borlänge.

Nej, dags att bege sig ut i skidspåret. Jag tar med mig kameran och tar lite bilder så ni får se!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0