Helg!

Äntligen helg! Finns det något bättre än fredagar när man står inför en skön helg?
Min sambo (usch, det låter så vuxet) har begett sig "hemmåt" och ska åka till The United States i morgon. Jag är inte alls avundsjuk. Dessutom åker han till Florida. Hmpf!

Hur gör man då det bästa av ensamheten?








Det stavas godis och en massa tidningar! Känns ganska skönt att vara ensam en helg. Då får jag göra exakt det jag vill utan att behöva bry sig om någon annan. Me like! Köpte fototidning. Nu när jag har en sån snygg systemdigitalkamera så vill jag lära mig mycket mer om foto.

Jag hoppas att det har blivit lite varmare i morgon får då tar jag mig en skidtur i morgonbitti. Har saknat det! Frisk luft och längdskidor är underbart.

Kramar till alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0