Helgen som gått

Nu sitter jag i Gävle och väntar på tåget som ska ta mig till Bollnäs. Ska dit och prata lite om kommunikation,
Denna vecka kommer att bli galen med resor hit och dit men tack och lov lugnar det ner sig efter detta. Tiden går så himla fort på detta jobb eftersom det är full fart hela tiden. Det är iofs bra men ibland tycker jag att tiden går alldeles för fort!

Helgen i Finland var mycket mysig! Jag testade åka slalom för första gången. Jag hade trott att det skulle vara jättesvårt men det var förvånansvärt lätt och roligt! Dock var jag ju bara i barnbacken och föret var bra. Kanske inte är lika kaxig om jag åker i stora backar. Det blir dock till att öva massor nu! Vill verkligen åka nu! Vädret är ju helt underbart nu! Massor av snö (har hört att det snöat massor när jag varit borta) och kallt. Hoppas det håller i sig.

Mina längdskidor är nyvallade så jag ska försöka testa dem i helgen och sen en tur slalom på sön kanske?
Ska bjuda mormor och morfar på afternoon tea på sön också. Nu när jag har det här jobbet så hinner jag knappt dit och hälsa på längre så en liten smula guilt. Blir nog bra hur som helst. Lite nybakade scones, mackor och rykande hett te är gott efter en dag i pisten.

Men, en veckas arberte innan dess.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0