Lördag

Idag mår jag bättre. Ingen feber i sikte, lite piggare och solen skiner. Bestämde mig för att gå ner på stan (bor ca 30 sek från stadskärnan så det är ju ingen lång promenad direkt) och köpa lite mat till ikväll.

Det känns dock att jag varit inne i tre dagar. Bara de korta ärendena och jag blev rätt slut.
Jag köpte fina saker till R på alla hjärtans-dag. Vi hade typ bestämt att vi inte skulle göra något av det eftersom vi båda tycker att det är mest ett kommersiellt jippo. Jag kunde dock inte låta bli. Jag älskar ju att överraska och köpa små presenter så en fin blomma, en nalle och kort blev det. Mest för att de var fina. (och kanske mest för mig själv egentligen)

Jag ska slänga ihop trerätters ikväll. Det blir bruschetta och lite crostini till förrätt. Till huvudrätt blir det en köttgrya med broccoli och ris och till sist en hallonsmoothie. Lite vin och bubbel till det. Nu hoppas jag att jag kan piggna på mig ännu lite mer så jag har energi för hela kvällen.





Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Åh, va gott med champagne! Det är ju söndagkväll, men ändå :)

2009-02-15 @ 17:39:03
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0