Good vs. bad

Less på att vara sjuk. Är fortfarande hemma från jobbet och tror inte att jag kommer att gå dit i morgon heller. Känner mig verkligen helt ur form.

Något som är roligt dock är att jag och R bokat en resa i påsk. Eftersom jag blivit totalt entusiastiskt skidåkare ska vi nu testa en alpresa. Vi åker till Cervinia i Italien. Coolt! Jag har aldrig varit i Italien förut. Både jag och R är förälskad i italiensk mat och vin så det blir perfekt!

Ryanair hade billiga biljetter till Milano så vi flyger dit och Cervinia ligger en brusstransfer bort. Det bästa är ett från Cervinia ligger flera andra backar på högst en och en halv timme bort. Frankrikes Charmonix till exempel. Man kan köpa ett internationellt liftkort och åka i flera länder och backar. Kanon! Jag vill gärna testa frankrike för då får jag använda franskan. Var alldeles för länge sedan. Skönt att åka i april när solen värmer. Blir vi less att åka i backen kan vi alltid sola!

 
 
Bilderna från www.ving.se

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Låter som ett helt fantastiskt bra sätt att fira alla ♥ dag på. Skönt att du är på bättringsvägen nu förövrigt! Största Kramen!

2009-02-14 @ 12:53:48
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0