Budget!

Jag har satt mig ner idag och gjort en lightversion av "Lyxfällan". Kände det var dags att strama till budgeten lite. Inte äta ute lika ofta, shoppa lite mindre och spara mer. Har skrivit ut alla kontoutdrag och tittat igenom räkningarna och sett till att jag ska spara 4000 kr i mån från och med nu. När den nya, förbättrade lönen kommer ska jag spara ännu lite mer. Känns som att man drar det där jävla visakortet hit och dit att man inte har koll på var alla pengar tar vägen. Nu är det slut på det! I år hoppas jag mellandagsrean och är lika glad för det.

Hello matlåda, mindre sms och framtida lägenhetsköp.



Kom ihåg - Du är fantastisk just som du är. För att du är du! *Thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0