Fixa och dona

Idag gjorde jag sista skolarbetet på morgonen för att sedan storstäda. Skönt att ha klarat av julstädningen för detta år =)

Klädde julgranen. Fy fan vad ful den blev! Nästan allt "barr" har ju ramlat av den. Jag tycker den ser ut som en anorektisk drag-queen. Dessutom är den sne. Avgör själva.

Gick och lämnade igen biblioteksböckerna. Vet inte om det var ett så smart drag egentligen för vi måste ju fylla i källor på vissa ställen i teorin. Dock så visste jag inte om M tänkte låna om de. Hade hon inte gjort det så hade det varit för sent att lämna in de nästa vecka eftersom jag drar till Gran Canaria

Solade 6 min på Fire House. Blev inget igår så jag tog det idag istället. Tänkte gå en gång till innan jag far så har jag gått tre gånger.

Ska gå på bio ikväll. Det ska bli så mysigt för äntligen får jag se drakfilmen. Jag gillar drakar jag =)


135490-23
Nå? Inte så jävla märkvärdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0