Juuuuul

Så är julafton över även för detta år! Fick en hel del fantastiskt fina julklappar!
Vi firade hemma hos oss med familj och släkt. Vi hade det himla mysigt! Hade bett kusin ta med karaokemaskinen så vi sjöng glatt efter mat och klappar.

Jag fick 130 Euro och 400 kr av mamma och pappa
JätteGOD parfym (jo man får säga så)
En otroligt bra hårtork jag önskat mig
rökelser
kropp- och hårgrejor
sockar
sängkläder
och den största överraskningen var från farmor. Alla fick 2000 kr av henne!
+ lite andra grejor

Fick alltså 3900 kri pengar och en massa fina grejor! Helt sjukt!

När alla gått hem körde pappa och jag järnet på karaoken. Vi var jätteduktiga (nja..) Sen fick jag besök av självaste A. Mycket trevligt! Väldigt mycket trevligt till och med. Me like.

Ja, så nu blir nog bloggen liggandes ett tag. Man ska ju bege sig mot Kanarieöarna i morgon ;)

God fortsättning alla söta människor där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0