Myspys

Idag blir det jobb hela eftermiddagen och kvällen. Jobbar 13-20. Förhoppningsvis så går dagen fort.  F ska kanske komma och hälsa på om jag har tur.

I går var jag och A hemma hos F och drack glögg. Det var jättemysigt. Glögg är så himla gott och juligt. Dock kommer mina julkänslor inte infinna sig förrän det ligger snö på backen. Så är det bara!

I morgon ska vi ha våran första intervju på C-uppsatsen. Jag hoppas att den går bra och att vi får vad vi vill ha.

Herregud, nu är det bara två veckor kvar till jag åker utomlands. Måste börja packa =) Bikini, sandaler, solskyddsfaktor ...

Var och solade 9 min på Firehouse också. Vill ju se lite fräsch ut när man klär av sig i solen. Blekfet går inte hem hehe. Gah, jag lägtar till solen!

Hit ska jag!
135490-15
Bilden hämtad från http://www.travelia.de/hotels/gran_canaria/images/gr/gloria-palace-agustin3.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0