Ned är den enda vägen

Jag älskar att citera låttexter och applicera dem på mitt humör. Det gör jag alltför ofta =)

Talet jag höll idag gick jättebra (Du hade rätt Madde). Det handlade om hur man minimerar konsekvenserna av tankspriddhet. Gick över förväntan och många skrattade glatt åt det jag hade att säga.

Jag måste vara otroligt fånig och lägga in två bilder på mig själv. Före och efter bilder. Såna de gör på töntiga makeover program. Det är ett sätt att inspirera mig själv att fortsätta vara hård. Minus drygt tre Kg nu men jag vill gå ner ungefär 8 kg till. Anyway, visst syns det lite skillnad?Självklart så måste jag välja en bild där jag ser extra pluffsig ut så man kan se något =)

 Före                                                                                           Efter
 framifrån          135490-14


Mu ha ha

Kommentarer
Postat av: Tove

Hello igen :) Ja visst är dom lika, hela familjen! Det e bara bra förutom att ja var ute igår å vricka foten rejält!! Kan knappt gå så har legat i soffan hela dan :) hur är det själv? grattis till viktnedgången ! Jag har själv en hel del kilon som ska ner men det orkar jag inte ta itu med nu =)

2006-12-09 @ 21:57:49
URL: http://kummlan.blogg.se
Postat av: Tove

Nja jag har väl gått upp å ner nästan hela tiden men just nu e ja ganska mkt överviktig efter sjukskrivning osv. Men jag mår inte dåligt av d just nu så d får va =)

Jag skulle gå över spårvagnsspåret å trampa snett. Trodde foten gick av el nått=P men d e ganska ok nu:)

Kommer hädanefter svara på kommentarerna direkt i min blogg så du vet :) om du undrar varför du inte får nått tillbaks =) ha d bra!! kram

2006-12-12 @ 04:20:28
URL: http://kummlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0