Nu är det helg - gapa och svälj!

Kl är 08:45 på Lördag morgon och jag sitter uppe och pluggar. Heheh. Måste skriva mitt tal i retoriken som jag ska hålla på Fredag. Huvva, hur ska jag hinna träna in allt?

I Onsdags fikade jag och R. Det var så himla trevligt! Vi satt i två timmar och surrade non-stop om livet. Vi kommer väldigt bra överens hon och jag. Dock var fikat en besvikelse. Fick gå tillbaka med latten två ggr för att den var helt misslyckad. SIsta gången gick den inte alls att dricka för det var som att de lagt i 6 sockerbitar. Groteskt. Orkade inte gå tillbaka en sista något mer så  det blev vatten istllet

Så, i Torsdags var jag i Sundsvall och handlade lite julklappar och åt Lunch med hon från kommunikationsbyrån. Hon är väldigt snäll och hjälpsam. Jag fick en hel del tips till C-uppsatsen och framtida yrkesliv.

På kvällen fikade jag på Wirströms med D. Det var trevligt. Var en grupp damer som hade syjunta vid ett annat bord. Hur mysigt som helst! De satt där och stickade och drack kaffe. Kanske en idé för framtiden? Iofs så kan jag inte sticka. Ingen av mina vänner heller hehe.

I går kväll var flickorna här. Det var supermysigt! Vi åt tacos, pratade, myste med tända ljus, julsånger, glögg, nötter, rusin och avslutade med Idolfinalen. Rätt man vann! =) He's hot!

Idag blir det plugg och kanske kanske kanske eventuellt ett besök på stan. Ska kanske träffa T för film ikväll. Framtiden får utvisa.

I mörra blir det skyltsöndag! En av årets höjdpunkter =)
Snööööö jag vill ha snöööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0