Party

Gud vad bloggen har krånglat på sistone. Ni har väl sett mina trippla kopior av samma inlägg?

Nå, vad har hänt sedan sist? I Onsdags så såg jag film hos A. Det var väldigt mysigt. Vi ska förövrigt åka till Sundsvall i morgon och köpa klappar och bara gå omkring och ha det trevligt. Kommer vara grymt mycket folk överallt!

Festen igår blev jättebra! Gick till mormor strax innan 12 och hjälpte till med förberedelserna. Det var massa god mat vi fick. Smörgåstårta och lax först. Tårtor, kakor och kaffe efter det. Kom väl ungefär 25 pers för att fira morfar. Jag, Johan (morbror) mamma och pappa tog Johans dyra bil (jag körde) upp till oss för att vila och dricka whiskey. Svidade om och begav oss ner till morfar och mormor igen.

Denna gång serverades trerätters. Förrätten var väl sådär. En macka med inbakad crabfish och räkor. Varken syster eller jag gillar crabfish så vi bytte tallrik med förälder när inte mormor såg. Huvudrätten var potatistorn och hjortfilé med sås, bröd och potatis från Royal. Efterrätten var petit choux. Myket gott. Till det serverades skumpa och vin.

Vi gick hem frammåt 22tiden trötta och nöjda.

Svidad och redo för fest
party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0