Uppdatering

Har varit uppe tidigt flera dagar i rad nu så man börjar vänja sig men det var inte lätt  de första dagarna efter veckor av sovmorgnar!

C-uppsatsen går framåt tack och lov. Vi ska på vår andra handledning idag så jag hoppas verkligen att hon inte totalsågar oss. Vi har bokat in tre intervjuer och försöker få tag på två st till.

Igår jobbade jag hela långa dagen. Kom inte en enda besökare förutom mormor och morfar men trots det så gick tiden ganska snabbt ändå. Tycker att de ska anställa mig efter jag tagit examen =)

Ikväll eller i morgon ska jag se 007 på bio. Kommer bli skitmysigt. Jag älskar bio!
I morgon ska jag, pappa och Monica spela badminton. Var år sedan jag gjorde det men jag är inställd på att spöa skiten ur pappa!

Nästa vecka fyller morfar åttio så då kommer det lite släkt hem. Ska bli kul att träffa alla igen!

Viktgången går neråt =) Hade gått ner massa mer nu när jag vägde mig. Otroligt roligt och inspirerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0