YES!

Igår fick jag lite av en chock! Jag visste att det eventuellt kunde ske men jag hade absoult inte räknat med det. Om tre veckor ska jag åka till Gran Canaria. Gratis!!!!

Min kompis pojkvän skulle åka med henne och hon har betalt resan åt honom men nu har han beslutat att han inte vill följa med så hon har bestämt sig för att ge resan till mig! Helt galet! Jag behöver alltså bara ha fickpengar med mig! Vi kommer att fira hennes mammas 50 årsdag där och nyår. Vi blir 12 st som åker och det kommer bli fantastiskt! Kan knappt fatta att det är sant!

Hotellet
Bilden tagen från Apollo.se

Hotellet
Bilden  från Apollo.se

135490-12
Bilden från Apollo.se

Här är hotellet som vi kommer att bo på! Visst är det fint =)

Vi kommer att bo i San Agustin och det  kommer väl vara ungefär 21 Grader. Som en svensk sommar ungefär. Det finns tre poler på hotellet varav en är uppvärmd. Vi bor nära både centrum och stranden och man kan promenera till Playa del Inglés där det finns riktigt bra party.

Idag spelade vi badminton och det var grymt kul. Jag var riktigt bra.

Igår var jag på bio med A och det var jättemysigt. Drack en god chailatte innan som smakade jul.

I morgon ska jag hålla mitt tal och det kommer inte gå så bra för jag är inte så förberedd. Fick VG på mitt första tal så jag känner lite press.

Oh well. Vi får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0