Dags att pusta ut

Talet gick jättebra. Det flöt på och jag kom ihåg allt jag skulle säga. Alla tal var så roliga att lyssna på. Vi var sju st i min grupp- Härnösandsgruppen. Sista talet som en tjej höll var så fängslande. Jag blev så rörd när jag lyssnade på hennes tal att jag kämpade för att inte börja gråta.

Har ´kollat på bandet på mig själv och mitt tal. Det var inte så konstigt att se sig själv men tyvärr var det första man tänkte på: Fan vad tjock jag ser ut.

Jag förmedlar ganska bra med det finns några grejjor som jag behöver arbeta med och det ska jag ta till mig och bättra på till nästa gång.

Skönt att det är över samtidigt som man ser fram emot nästa tal.

Jag gillar verkligen min retorikgrupp .- de är så härliga människor!

Nästa år kommer tydligen kursen gå i S.vall- Sorry M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0