Detta är jag!

Personfakta:
Namn:
Jeanette
Kön: Sist jag kollade var jag definitivt en kvinna
Ålder: 23 härliga år
Längd: 170 cm
Smeknamn: Nette, Nettan, Janne Cobra, Shatte, Plättan
Hårfärg: Blond/mörkt under
Ögonfärg: Blågrågröna

Har du någonsin:
Ätit sushi: Alldeles för mycket i London. Men å så gott
Stått på scen: Det har hänt
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag är medveten om
Klättrat på berg: Yes
Sett vita huset: Nej

Antingen eller:
Spets eller satin: spets!
Regn eller snö: snö snö snö snö! Love it!
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska. Matte är verkligen inte min starka sida trots en morfar som arbetat som mattelärare


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Räknas pappa?
Vet den om det: Hehe, annars vore det ju ganska illa..
Vad tittar du först på hos en man: Ansiktet och framför allt ögonen


Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja. Är väldigt kramig av mig
Kysst någon: Nej
Bråkat med en kompis: Nej, det gör jag inte ofta


Gillar du att:
Ge kramar: Jajjemen!
Ge massage: Ja det gillar jag. Fråga mina x ;)
Gå promenader i regnet: Beror på vad det är för regn


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade i London
Svär du för mycket: Verkligen!
När duschade du senast: Alldeles nyss när jag var på badhuset och bastade med en vän
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Denimblå
Vilken låt lyssnar du på just nu: So long so long (Dashboard Confessional)
Vad är bredvid dig just nu: En kudde
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): En Mikael från IKEA =)
Vad var det sista du åt: Skinkstek med bulgur och sås
Har du en lavalampa: Jajjemen. Två t.o.m. Fick två i julklapp samma jul tror jag
Hur är vädret just nu: Kallt och lite blåsigt men skönt
Vad gjorde du igår kväll: Pluggade =(
Vem pratade du sist med på telefon: Hmmm... Pappa när jag bad honom komma och hämta mig på badhuset
Vad gör dig glad: De jag älskar! Roliga människor och solen
Vart skulle du vilja du åka just nu: Australien
Vill du ha barn: Ja ja ja! Längtar verkligen efter en liten knatt men det blir inte än på några år ...
Vad ska dom heta: Alva ska en definitivt heta så jag får se till att klämma fram en brud. Saga är rätt fint med


Kommentarer
Postat av: Jenny-Mariah

Trevligt att se att du är tillbaka i bliggvärlden. Välkommen tillbaka! :D

Sköt om dig

Kramar

2006-11-11 @ 10:37:19
URL: http://tusentankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0