Duktig flicka

Idag vaknade jag vid 08. Duschade och åt frukost. Efter det var jag jätteduktig. Jag gick ner till banken och såg till att de skulle kontakta Nordea för att föra över min första lön till dem. Får kanske en tusenlapp eller något. =) Jag håller ju på att gå ner i vikt så efter banken gick jag en långpromenad i rask takt.
En timme och tio minuter blev det. Duktigt! Var så svettig när jag kom hem att jag var tvungen att byta om.

I somras när jag arbetade i London så sa min vän att hon hade fått biljetter till någon form av teater av sin chef (hon arbetar på ett stort mediebolag). Hon visste inte riktigt vad hon hade fått biljetter till så vi gick dit och skulle kolla. När vi kom dit så var det en röd matta och vakter som släppte in oss. Fortfarande utan en aning om vad vi var på så gick vi ner för trappen. När jag kom runt hörnet så stod en stor vit figur från Starwars. Han pratade med sån röst och jag blev lite rädd =)

Vi kom ner till ett stort rum och där var MASSOR av folk. Gratis vin och tulltugg. Vi förstod att vi var på någon form av event eller liknande. Darth kom gående med massa andra figurer. De såg så läskiga ut! Vi tog lite bilder på dem.

Vi gick in och showen började. Det visade sig att det var ett exklusivt event som bara visade sig en enda gång och VI VAR DÄR! Det var alla Starwars filmer som spelades upp av några grabbar på 20 min. SÅ himla kul! Publiken sog av skratt. Jag har ju inte sett så mycket av filmerna så det kändes lite dumt.

Efter showen var några av skådespelarna på eventet. Jag vet inte vilka de spelade i filmen men det var rätt coolt ändå                             
   jag och Darth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0