En ny dag, en ny vecka

Kl är 08:15 och det är mörkt ute. Om en halvtimme ska jag bege mig till kiropraktorn. Är lite rädd. Avskyr att gå till knotknackare. Jag verkar ha låg smärt tröskel och jag vrider mig som en mask på en krok när de håller på. sen svettas man. Och man svettas inte lite heller! Smärta gör att man börjar svetta mkt tydligen.

Men men, jag behöver gå dit så det är bara att ta tjuren vid hornen som det så fint heter.
Det känns som att det kommer att bli en jobbig vecka. Jag har inte alls lust med skolarbeten och vill helst bara driva omkring. Det är ju tyvärr inte hållbart i längden. Börjar få panik över C-uppsatsen. En del beror på att Timrå Kommun inte är samarbetsvilliga, en del på att jag har noll motivation.

Känns som att veckan kommer att avverkas i full rulle. Det är besök i Sundsvall en eller två ggr, kiropraktorbesök, besök på sjukhuset, jobb hela tisdagen, skriva retoriktal, skriva teori till C-uppsatsen, fika två kvällar, handlande av julklappar osv osv osv. Pust! kan man inte få ligga och sova istället och längta till jul?

Det är mörkt och jag är trött och jag vill sova. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0