Härlig Söndag

Har varit en jättehärlig dag idag. Vaknade vid 9.30 och gick upp och åt den vanliga Pajalagröten.
Storstädade rummet och nedervåningen. Bytte sängkläder, dammsög, torkade golven, tog bort tvätt osv.
Kändes jättehärligt efteråt..

Hade en jätte otrevlig dröm inatt. Vaknade efter den och tror jag grät lite. Sen började jag må illa och ville gå och kräkas. Bestämde mig dock för att somna om istället.

Efter lunchen så gick jag ut en långpromenad. Ca 5-6km i rask takt. Tittade in hos farmor där mamma och pappa var. Mamma och jag gick in på affären och köpte gott bröd. Jag gjorde en ciabatta med brieost, salami, päron och tomat.. Helt fantastiskt gott! Till det njöt jag av en latte.

NU ska jag ta det lugnt ett tag och sedan kommer nog F hit och dricker en kopp kaffe.

Mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0