I am back!

Nu är jag tillbaka i blogg världen people! Och på svenska dessutom. Åmminstone till största del ;)
Har gått flera flera månader sedan den andra bloggen slutade användas och jag måste säga att det känns skönt att vara tillbaka.

Fredag och helg vilket oftast betyder lycka. Så känns det också nu. Om en timme ska jag gå en promenad för att sedan gå och basta med E-L. Vi ska sitta och surra om diverse saker, må gott och äta lite frukt. Gud så härligt. Ikväll blir det lugn filmkväll.

Imorgon ska jag äta lunch med E. Har inte umgåtts med henne på tio år ungefär. Vi var med varandra några gånger när vi var små. Ska bli kul att träffa henne.

Imorgonkväll får jag äntligen dricka mitt efterlängtade vita vin Mauro. Den ligger på avkylning för att vara i perfekt skick tills imorgon. Jag och J ska dricka lite vin hemma hos honom och sedan gå ner på krogen för att slå runt lite. Kanske inte blir så mycket folk eftersom det var Halloween förra helgen men man kan ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0