Mumma

Dags att uppdatera lite!

Söndag och ännu en skön helg har avverkats. Jobbade igår. Inte en enda besökare kom! Haha. Bara min kompis T som kom med café mackor. Vi åt lunch och snackade skit. Så, sex timmar av surfande, pluggande och kompis gav mej en tusenlapp. Nice one!

I Fredags åt jag lunch på stan med tanterna =) Det var trevligt. Deras sallader är ju så enorma att man blir mätt hela dagen. T kom över på kvällen. Färgade hennes hår och så hade vi ett teaparty. Mycket passande och mycket trevligt.

Till veckan har jag blivit bjuden på lunch av en kvinna som nyss startat upp en kommunikationsyrå i Sundsvall. Det visade sig att vi är släkt. Hon ville att jag skulle komma upp och titta på lokalen sedan skulle hon bjuda på lunch efter det.

Nej, nu ska jag ut och promenera sedan blir det födelesedagsfika hos farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0