Testing testing

Idag började jag dagen med lite plugg. Steg upp med tuppen. Gick ner till sjukhuset för det sedvanliga spinningpasset. Var ganska jobbigt.

Har övat så himla mycket på mitt tal som jag ska hålla i morgon på Retoriken. Jag undrar hur det kommer att gå ... Vissa gånger håller jag mig inom tiden, andra kör jag över med 45 sek. Tiden är jätteviktig för betyget vad jag har förstått så det gäller att hålla tungan rätt i munnen.

Ska bli jättespännande att se sig själv på film sen (vi kommer att videofilmas) men det känns lite läskigt att stå framför en kamera. Men, övning ger färdighet-

Mr mama ringde och meddelande att hon hoppat av kursen. Jag blev så himla ledsen. Jag tycker så bra om henne och vi kommer så himla bra överens. Hon var den jag tyckte bäst om i kursen. Känns jätte trist. Hon har dock lovat att gå och fika med oss någon Retoriklördag och att det följs ska jag se till =)

C-uppsatsen går väl sådär. Väntar fortfarande på organisations karta från kommunen så att jag ska kunna göra någonting. Jobbigt att man måste förlita sig på att andra personer gör det de ska för att man ska komma vidare. M och jag har beslutat oss för att vi ska gå upp med uppsatsen efter Jul och det känns jättebra.


Jobbet som informatör går jättebra. Trivs bra och det känns skönt att börja tjäna lite pengar igen.


Nej, nu ska jag göra något vettigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0