Trolleri

Wow är det enda jag kan säga. Vilken känsla.
Kiropraktorn var fantastisk och det kan inte alls jämföras med mina tidigare naprapat besök. Alla borde gå till en kiropraktor. Han läste hela min kropp som en öppen bok. Han hittade mina magproblem, han hittade saker i kroppen som han var förvånad över att ingen annan hittat tidigare. Skador som jag gått omkring med en längre tid. Det gjorde inte det minsta ont och allt var små rörelser och lugnt tempo.

Jag ska tillbaka dit om en vecka och då ska han se vad  han kan göra för att få bukt med de problem som måste rättas till. Han var en väldigt sympatisk man och jag kände mig väl omhändertagen.

På vägen hem kikade jag in hos mormor och morfar. Fick havregrynsgröt med blåbär till lunch,. Riktigt gott! Morfar fyller 80 år om ungefär två veckor. Då kommer släkten från söder och vi ska ha stort kalas. Kommer bli jättetrevligt. Ser fram emot det!

Nej, måste väl tvinga mig att skriva lite teori nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0