Materialism

Har bestämt mig för att vara lite aktiv så då är det bara att köra på medan lusten infinner sig.
Eftersom "alla andra" lägger ut bilder på inhandlade prylar så tänkte jag följa samma mönster.

Om man kan älska ett par skor så älskar jag dessa. Alla som känner mig vet att jag älskar svart/vitt i all kombination. Jag har dessutom haft en kärlek till döskallar de senaste fem åren så då förstår ni nog varför jag avgudar dessa läckerbitar

image73

Var och shoppade på IKEA för någon helg sedan och då köpte jag ett par fina kuddar att ha på sängen. Köpte även en otroligt vacker vas som jag gått och spanat in länge så nu slog jag till

image74image76


Kommentarer
Postat av: Sanna

fina ballerina

2007-04-28 @ 22:23:50
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0