Well oh well

Även om det inte blev som jag tänkt det så blev det nog ganska mycket bättre än jag tänkt det. En smula förvirrande att gå från en sak till en annan bara men jag kan nog vänja mig ;)

Nog med hemlighetsmakeri. Idag är det Valborg och det kommer firas här hemma i Härnta. Blir nog någon cider och eventuellt middag hos Adam. Hoppas bara han inte behöver jobba över. På Valborg liksom?! Det är inte humant det! Tänkte gå en sväng på stan först och se om jag kan hitta ett par schyssta jeans. Vill ha några som är lite utsvängda nere i benen även fast det inte ska synas så mkt att de är det.

Åt massa smågodis igår när vi tittade på film och det var lycka att få göra det eftersom jag inte äter godis i vanliga fall. Bad influence!

Nog om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0