Aj aj aj!

Typiskt! Igår vaknade jag med världens halsont! Det gör så himla ont när jag sväljer och jag är jättekraxig. Känns inte alls någotare. Har ingen energi och vill bara sova. Går och blir sjuk innan jul. Typiskt!

Rami har fått massa julklappar från jobbet (olika chefer, leverantörer osv) Kändes som julafton när vi öppnade allt igår. Han har fått tre flaskor cognac, en flaska Grant's whiskey, en flaska baileys, en flaska julsnaps och en flaska brännvin. Även en liten säck full med choklad och en låda med choklad och en ljuslykta. Han fick även snygga kallingar! Jag vill också ha ett jobb där man blir bortskämd.

 Nu ska jag försöka kurrera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0