Back again!

Då var man tillbaka i Härnta och det känns väl sådär. Har haft det så himla mysigt och ville verkligen inte komma hem. Varje gång i Finland försvinner alla mina tvivel, all min stress och alla dåliga tankar. Jag är bara glad och njuter av dagarna. Rami säger att det är stor skillnad på mig när jag är där.

Vi gjorde inte så himla mycket. Tog det lugnt och hälsade på lite folk. Hans mor blev glad över korgen som jag gjort åt henne.
image178

Shoppade såklart lite också. Massa mysiga pyjamaser. Jag älskar dem! Tycker att det är så skönt att ha något mjukt och mysigt på sig när man ska sova. Tror jag ska ha molnet på mig ikväll
 

Jag gillar verkligen staden där Rami bor. Det är lagomt stort, det är nära till Ryssland och bara en och en halv timme till Helsingfors. Dessutom bor hans mamma där och hans brorsa bor alldeles utanför. 

    

Vi hann dessutom med en gooooog buffet på Silja Line och lite införskaffande av alkohol.
Detta är lite av det som köptes
image185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0