Heading towards a healthier life!

Är det någon mer än jag (mig?) (Madde?) som tycker att låten som finns i Indiskas reklam är grymt bra? Den finns att höra på Indiska.com som intro. Skönt gung!

Jag har nu joinat viktklubb.se! Det känns verkligen som ett steg i rätt riktning. Åt mina första dagsmenyer och det var så otroligt god mat! Jag gillar att prova nya recept och utvecklas i köket.

Till lunch blev det en toast på mörkt bröd, senap, parmaskinka, ruccolasallad, kyckling, tomat och mozarellaost. Hur gott som helst!

Middagen blev underbart god! Kokade torsk i en sås på matlagningsgrädde, Ajvar relish, vitlök och buljong sen la jag i räkor. Till det gjorde jag en jättegod sallad med blandsallad kiwi och mango samt pressad potatis. En riktig fiesta som gick hem hos pärona.

Jag ska gå ner 15 kg och hoppas kunna gå ner ett kilo i veckan även om det är lite hårt. Just nu sitter jag med grym abstinens och sug efter allt som har med julen att göra.

Veckans citat:

En snyftande Jeanette: Varför blir det så här varenda gång?
En stöttande kompis: Är du säker på att du inte är lesbisk?

Klockrent! Så jävla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0