I am off!

På självaste finska självständighetsdagen åker jag till Finland! Ska bli hur kul som helst och otroligt skönt att komma bort från stan.

Vi ska inte göra så himla mycket, mest ta det lugnt. Eventuellt ska vi ta en tur över till Ryssland och shoppa lite. Rami bor bara 10 mil från gränsen så det går snabbt att ta sig över. Ska bli kul att träffa hans mamma igen, hon är så himla gullig. Hon ska få en av mina fina korgar som en liten julklapp. Jag hoppas hon uppskattar den.

Får dessutom träffa valparna! Gud vad mysigt att hålla i de små bäbisarna!

Det blir flyg nu från MIdlanda till Arlanda och sen Helsingfors där Rami hämtar upp mig. På hemvägen blir det båt och då såklart lite tax-free.

Nej, nu måste jag bege mig av.

Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0