Lucia

Då var det lucia igen. Kommer inte märka av det så mycket för jag jobbar hela em och kvällen. Kl.13.00-21.30. Tittade lite ju Nyhetsmorgonen för att få lite känsla varje fall. Ska snart ut och promenera och gå och äta lunch på stan med Rami. Han jobbar natt pass denna vecka. Kl.15-01. Hyfsat drygt att vara ute i kylan så länge. De har dock bra kläder så det går nog bra.

Jag längtar till julafton! Tror det kommer att bli så mysigt. Funderar på att göra en god frukost till mig och Rami, sen gå ut och promenera och sedan sätta lite ljus på några gravar. Sen kan julfirandet börja!

Imorgon jobbar jag 7-12 sedan är det äntligen helg! Då ska jag pyssla lite med julkort och paketinslagningar.

Jag undrar om Panduro öppnat i Birsta ännu. Får kolla upp det

Kommentarer
Postat av: Angel

Panduro öppnade förra veckan! har dock inte varit där ännu men hoppas kunna ta mig dig snart.

2007-12-13 @ 12:58:43
URL: http://ange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0