Myyyyyys!

Nu har vi varit på glöggkväll. Gud så mysigt det var! För det första så hade de världens finaste lägenhet. Otroligt lyxig! Sen fick jag en ny kompis. Lilla Ella, ett år och nio månader! Hon var världens charmigaste och vi blev vänner. Hon pratar lite finska och lite svenska. Mest svenska. Hon ville sitta i mitt knä så fick jag läsa sagor för henne.

Vill ha en egen!

En annan kul sak är att jag ska på intervju! Det känns skönt! Var ett tag sedan jag var på intervju nu så det var på tiden! Det är ett informatörsjobb söder om STHLM. Helst vill jag just nu stanna kvar här men man måste ju ha ett jobb! Ska dit i mitten av januari.

image189
http://www.dl.nu/glogg/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0