Slask och blask!

men jag är glad ändå!

Idag bokade jag och Rami en biljett till mig till ... Finland! Han kom för någon dag sedan och sa att jag måste vara i Finland den 13 januari! Sagt och gjort. På den söndagkvällen kommer jag då till Finland. Har inte en blekaste om vad som kommer att hända sedan. Antar att jag får veta på julafton! Gud så spännande!

Jobbade idag till kl.12.00. Efter det gick jag ner på stan och mötte två vänner och en liten bäbis! Fick mysa lite med den lille! Vill ha egen! M har stor fin mage nu som ser så klämvänlig ut =) Där i finns också ett litet mirakel som jag får hälsa på i april. Längtar!

Jobbar torsdag och fredag nu och sedan är jag ledig helgen. Skönt! Rami är ledig hela helgen så vi får hitta på lite bus. På lördagen är det glöggkväll hos syster med hennes vänner och på söndag är det lilla julafton.

Imorgon är jag och Rami bjudna till hans granne och arbetskompis. Det är en ung finsk familj där hon pratar flytande svenska. Hon skulle få barn i fredags men den ville inte ploppa ut ännu så hon är verkligen på bristningsgränsen. Jag hoppas hon hinner med glöggkvällen innan den är redo att komma ut. Det ska bli jättekul att lära känna hans vänner också och jag hoppas att vi kommer bra överens!

Nej, nu ska jag slå in mer klappar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0