Vad kommer tomten med i år?

Jag tror att Rami har något lurt på gång. Han är skitdålig på att dölja överraskningar! Det hela började med att vi smsade ang. resor och något sms efter så skriver han:

"I can't wait to see the look on your face when you open your present" 

Sen blev det ett jäkla sjå med hans pass som nu skulle förnyas väldigt snabbt och han var och tog passfoton.
Nu frågade han om han kunde ha ledigt några datum i januari. Han sa förut också att han inte visste när han skulle åka hem nästa gång trots att hans nästa lediga vecka är i mitten av januari

Min karl tenderar att vara väldigt generös och jag skulle inte bli förvånad om han har arrangerat någon form av liten resa!

Jag förväntar mig naturligtvis inte en resa och tror egentligen inte riktigt att han verkligen har en. Han är så söt min lilla Rami. En riktig pärla!

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0