Beyoncé och bomber

Just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag! Det gör det alltid när jag håller på med tenta. Det ligger papper huller om buller och anteckningar här och där. Inte så inspirerande miljö att arbeta i men jag har inte "tid" (ork) att städa när jag är mitt uppe i någonting.

Tentan är lite knepig eftersom jag inte riktigt vet var jag ska börja. Försöker hitta den röda tråden (varför ska den föresten vara röd?). Denna tenta kommer bli den första som jag verkligen sitter in i det sista för jag skjuter allt framför mig hela vägen. Oh well!

Det är kallt ute! Någon form av kylperiod. jag gillar kyla men det skulle gärna kunna få vara några grader varmaer så man kan vara ute och promenera.

Nu på tal om något helt annat - Beyoncé är så jävla snygg! Jag gillade inte henne förut men nu har jag ändrat åstikt. Hon har en kropp att dö för (Inte som alla andra stickor i Hollywood) ett sockersött ansikte och vacker hudton. Dessutom är hon ombytlig i sitt utseende och sjunger bra. Hur hon är som person har jag inte en blekaste aning om eftersom jag inte sett så många intervjuer av henne och liknande. Kanske ska göra lite research? Men utseendemässigt är hon så vacker (Nej, jag är inte lesbisk)

135490-61
http://www.jewelry.com/images/rhr-beyonce.jpg

135490-62
http://www.beyoncestar.com/beyoncewallpaper/1600x1200/beyonce_wallpaper49_1600x1200.jpg

135490-63
http://images.starpulse.com/Photos/pv/Beyonce%20Knowles-8.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0