Helg!

Åh vad härligt det är med helg! Speciellt om man har jobbat mycket under veckan.

Examineringen gick ju ok kan man ju konstatera såhär när några dagar har passerat. Vi kommer att få G men det är några saker som vi ska ändra. Det som var mest jobbigt var att hon avslutade med att säga: "Ja om det inte varit för syftet hade jag låtit er gå med ett G". Med det menade hon altlså att det var bara syftet som var lite krångligt annars hade vi fått gått därifrån utan att behöva ändrå något. Men nu måste vi alltså ändra syfte + massa annat. Oh well, livet går ju inte under. Vi fick ju inte underkänt varjefall och det är det viktigaste.

Så efter det så åkte jag och hämtade A och vi åkte till Coop och handlade massa gott! Hade även köpt vin på bolaget innan. Vi hade en jättemysig kväll med sallad, vin och kex. För att inte glömma dem otroligt uppskattade gåvorna som jag fick - ett jättesött kort och Drakboken - me like a lot!

Lördagen gick åt till att dra sig jättelänge vilket är underbart! Sedan fick jag träffa A:s kompisar vilka visade sig vara väldigt trevliga. Kul!

På kvällen kom Tea över och vi kollade på Brokeback Mountain. Ok, jag förstår det inte riktigt måste jag erkänna: Hur kunde filmen vinna så många priser? Den var inte alls speciellt bra! Inte vidare känslomässig och de hoppade fram flera år åt gången i en tagning. Det hände inte speciellt mycket heller... Nej, Tea och jag ger den inte högt betyg. Åt pizza också. Syndigt gott!
Kollade lite på Melodifestivalen också och jag började starkt fundera på om vissa var ett stort jävla skämt. Hur i hela fridens dagar kunde Addis Black Widow komma med? De påstår att de inte sjunger falskt men jag tror inte halva Sveriges befolkning håller med. Det var hemskt! 

Fader och jag har precis varit ute och gott och nu ska jag ner på stan och fika med Tea och Jesper. Det är strålande sol ute så man kan ju inte bli mer än glad (om man bortser från att all snö smälter bort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0