Kärlek och lättnad

135490-70Har precis skrivit ut tentan och det har väl inte gått sådär jättebra. Satt till 00:30 inatt och pillrade. Det är inte likt mig, har aldrig någonsin under mina universitetsstudier suttit natten innan. Oh well, någon gång måste ju bli den första.  Tror hur som helst inte att det finns en chans i världen att jag får G.

Idag är det Alla hjärtans dag! Mysigt faktiskt även om jag tycker att det är ett komersjippo! Känner mej lite småkär idag faktiskt. I livet! Ska hem till min bästa kompis efter skolan och vi ska sprida lite kärlek till varandra. Ska nog köpa ett kort till henne tror jag. Någon gång skulle jag vilja uppleva allahjärtans dag som icke singel. Eftersom jag missat så många skulle jag vilja ha hela kittet - rosor, choklad, you name it!

Pilates i eftermiddag också. Kan jag verkligen behöva nu när man suttit som en ostkrok framför datorn i flera dagar.

Var jättemycket att göra på jobbet igår. Det kom en halv skolklass och hälsade på. Var roligt och lite läskigt. Barn är ju svåra att underhålla. Gav de lite godis, några sudd sen fick de titta på hur man bygger järnvägstunnlar =) De satt tysta och lyssnade varjefall sa läraren så det måste ju kunna tolkas som att de var ganska nöjda.

Känner mej avslappnad nu. Nu har jag fått tillbaka lite av glädjen som försvunnit när tentaångesten hängt över mig. Nu ser jag saker som en latte på stan i gott sällskap, solsken och helg med vin igen =)

I am back!

135490-69
http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.nola.ornskoldsvik.se/skolan/aktiv/bild/allahj2.jpg&imgrefurl=http://fialarsson.blogg.se/allmnt.html&h=350&w=267&sz=56&hl=sv&start=57&tbnid=bPdEvah2iN0L4M:&tbnh=120&tbnw=92&prev=/images%3Fq%3DALLA%2BHJ%25C3%2584RTANS%2BDAG%26start%3D40%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26sa%3DN

135490-71
http://www.newsdesk.se/files/493cc5d6ee03315d2b02979514d411ac/resources/ResourceWebImage/thumbnails/ros05_04i_large.jpg


135490-70Oh yes, eat me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0