Losing your memory now

Retorikhelgen är inställd och ingen kan vara gladare än moi =) Ska bli så himla skönt att vara ledig! I morse var jag på seminarium i skolan och det gick bra även om jag var så trött att jag inte orkade diskutera speciellt mycket.

Patrik och jag har nyss varit ute och gått. När jag kom hem och smällde igen dörren (jag var ensam hemma) så knakade det till i fotöljen inne i vardagsrummet (ett sådant knak som låter när man sitter i den och rör sig eller kliver upp ur den). Jag stelnade till. Smög in i vardagsrummet och fick syn på att en fotölj var vänd mot mig (alla andra var vända mot bordet som de ska). Jag sprang och låste in mig på toan och ringde syrran och sa att det spökade.

Sprang ner på mitt rum och låste in mig och här sitter jag nu =) Tror dock såklart att det är min inbillning men det är lite kul att tro att det spökar. Det värsta vore om man skulle gå upp nu och se att fotöljen är vänd mot bordet igen. Livlig fantasi - det har jag

Sov bara fyra timmar så jag rä skapligt trött nu. Låg och vände mig, tänkte på massa saker och kunde inte somna. Sen började det krypa i hela kroppen och jag kände mig rastlös.

Är så jävla festsugen men det blir inget nu i helgen. Helgen eftter nästa blir det fetfest i Sundsvall med gänget. Ska bli kul som fan, var länge sedan jag slog runt! 

jag säger bara en sak... Ryan Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0